אירוע פרטי קטן: מסעדה VS אולם אירועים

אירועים קטנים הם לרוב אירועים פרטיים הכוללים סדר גודל של עד 100 משתתפים, אירועים אינטימיים יותר שמצריכים בחירה בלוקיישן ומקום אירוח התואם לצרכים מסוימים. בעוד שאירועים גדולים מחייבים מקום עם חלל אירוח רחב וגדול יותר, מענה שניתן לרוב על ידי מתחמי האולמות וגני האירועים, אירועים קטנים ואינטימיים יותר ניתן לקיים גם במסעדות. אז היכן כדאי לערוך כיום אירוע קטן? ניסינו לסקור עבורכם בקצרה את היתרונות של קיום אירוע קטן במסעדה אל מול אולם אירועים.

אירוע פרטי במסעדה – היתרונות הבולטים:

בין היתרונות הבולטים הנוגעים לקיום אירוע משפחתי קטן במסעדה, ניתן למנות את:

  1. הגמישות – מבנה האירוע והארוחה במסעדה לרוב יהיה יותר גמיש, ניתן יהיה לבחור בין מנות מרכזיות, תפריט ייעודי לאירוע או הזמנה מן התפריט הכללי. 
  2. חלל אינטימי – חלוקת חלל האירוח במסעדה בשונה מאולם אירועים מיועדת לסעודה, מה שמייצר  לרוב חלל אינטימי ונעים יותר לאירועים קטנים ומשפחתיים.
  3. מרחב הבילוי – אירוע במסעדה אינו חייב להיות צפוף, ולמעשה בבחירה של מסעדה מתאימה ניתן לשלב אירוח בפנים לצד מרחב פתוח בחוץ (למרבית המסעדות מרפסת או יציאה לשטח חיצוני), מרחב בילוי מתאים לילדים וכו'.
  4. בחירה ממגוון סגנונות – ניתן למצוא כיום שפע של מסעדות במגוון סגנונות, הן בעיצוב המקום והן בתפריט, תוך התמחויות מגוונות ומנות ייחודיות למסעדה האמורה בלבד. קיום האירוע במסעדה יאפשר אירועי קונספט מדליקים, התמקדות בתפריט בסגנון ייחודי החל מסעדות איטלקיות, ועד מטבח סיני, תאילנדי, הודי ועוד.

אירוע פרטי באולם אירועים – היתרונות המרכזיים:

אל מול זאת, הנה הסיבות המרכזיות לרוב לערוך אירוע פרטי באולם אירועים שיענה לצרכים שלכם:

  1. מיומנות השירות – אולמות אירועים מיועדים לפני הכל לאירוח אירועים בכל סדרי הגודל, לספק מענה לכל צרכי האורחים והחוגגים, שירותים נלווים, התאמה של מנות על פי צרכים ייחודיים (רמת כשרות, צמחונות), ומספקים לרוב רמת דיוק ושירות ברמה גבוהה במיוחד.
  2. רחבת ריקודים – במידה והאירוע מתקיים בסימן שמחה הבאה לידי ביטוי על רחבת הריקודים, אולמות האירועים יספקו מרחב מתאים, לרבות עמדה לתקליטן מה שלא בהכרח קיים בכל מסעדה.
  3. מכשור וטכנולוגיה – אולמות אירועים ערוכים מרבית ימות השנה לאירוח כמות גדולה של אורחים בכל הנוגע למערכות בטיחות, גנרטור, מסכי ענק להקרנת תמונות וסרטונים, מערכות בידור והגברה וכו'.
  4. נגישות וחניה – מרבית המסעדות אינן מציעות חניה פרטית לבאי המקום, בעוד שאולמות אירועים כוללים לרוב מתחם חניה צמוד ומרווח לטובת אורחי האירוע.
  5. נותני שירות נוספים – מנהלי אירועים באולמות יודעים לרוב לחבר את מזמיני האירוע גם לנותני שירות חיצוניים, החל מדי ג'יי וצלם וכלה בעיצובי פרחים, עיצוב בלונים, שולחן מתוקים וכו' ובמקרים מסוימים גם תוך יצירת שיתופי פעולה ועלויות משתלמות יותר בזכות זאת.

 

Leave a comment

Please wait...

?היית רוצה לקבל חדשות מהתנור

השאר לנו פרטיםונחזור אליך עם הצעה המשתלמת ביותר